WwW. ALKHALATY. YoO7. CoM
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد الخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلاطى يـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

****موضوع جامد****

كاتب الموضوعرسالة
الخلاطى
مدير المنتدى
مدير المنتدى
الخلاطى

ذكر
العمل : طالب
المزاج : عالى

****موضوع جامد**** Empty
مُساهمةموضوع: ****موضوع جامد****   ****موضوع جامد**** Icon_minitimeالسبت نوفمبر 15, 2008 8:16 pm

هلا بكل أعضائنا الحلويين
انا زعلان أويي انا عملت موضوع مش موجود في أي منتدي بس ملقيتش ردود تشجع رغم إن الموضوع ده مش موجود علي أي منتدي تاني بس انا عارف إن الناس بتقول وانا مالي انا أخليني في حالي أحسن هههههههههههههههههه
بس طبعا ده كلام مش صح لأن مش لازم تتعلم الهكر علشان تخترق ممكن تتعلمه علشان تحمي نفسك من الإختراق
بس انا برده متأكد إن الناس بتخاف من كلمه الهكر والإختراق والكلام ده بس انا واحد من الناس مكنتش بعرف أي حاجه عن الإختراق بس كنت عاوز أعرف ودورت كتيرر أويي كنت في الأول علشان أحمي نفسي من الهكر بس بعد كده بصراحه حبيت الموضوع أويي وأول لما المنتدي رجع تاني حدوته قالي قولت لازم أعمل موضوع جامد
دخلت وعملت موضوع الصفحات المزوره الصفحات دي عمرها مهتضر صاحبها بس هيه ممكن تنفعه
ورغم إن مفيش منتدي بيعمل صفحات مزوره ببلاش وده يعتبر المنتدي الوحيد إلي عمل الموضوع ده وأنا بعتبره إنفرااااااااااااااااااااااد تاااااااااااام لقيت محدش بيدخل ويرد زي متكون الناس خايفه انا كنت ناوي أشيل الموضوع بس قولت خليه شويه وانا عملت الموضوع ده مخصوص علشان أعرض خدماتي
اي حد من الأعضاء عاوز أي سؤال أو أي خدمه يعني عاوز يخترق جهاز حد أو الكلام ده كله انا تحت أمره
وإميلي موجود في التوقيع أي حد عاوز حاجه يكلمني عليه
وكفايه كده بقي
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مع تحيات
الخلاطى
amiralovenana@yahoo.com

****موضوع جامد****
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-